Mít v prodeji hotovo

Řiďte své úkoly v prodeji firmám B2B podle přístupu GTD

Chcete

  • Více soustředění na to, co vede skutečně k prodeji?
  • Méně stresu, že zapomenete na něco podstatného směrem k
    zákazníkům, partnerům, lidem u vás ve firmě?

S čím pomůžeme

  • Uplatnit v prodeji přístup Gettings Think Done GTD.
  • Využít ho jako pojítko mezi obchodními příležitostmi na trhu a každodenním bojem s kalendářem, mailem a telefonem a/nebo obchodním (CRM) systémem.

Více

Vše podstatné se dozvíte na našem intenzivním dvoudenním kurzu.

Osnova 1. den: GTD a time management

I. Základy GTD

  • Terminologie
  • Postupy metodiky GTD
  • Seznamy úkolů
  • Denní proces v GTD, aneb co se dělá ráno, dopoledne, odpoledne
  • Jak pracovat se schůzkami v GTD
II. Pokročilá témata
  • Týmová spolupráce
  • Efektivní zvládání mnoha e-mailů
  • Dlouhodobější perspektiva (v rámci firmy i osobního života)
  • Rozvoj v pracovní roli
III. Diskuze
  • Dotazy, zkušenosti s jednotlivými nástroji apod.

Osnova 2. den: GTD pro obchodníky

I. Propast mezi plánem prodejů a kalendářem, mailem a telefonem obchodníka

  • Dilemata obchodníka - prodej tento měsíc vs. tento (a další) rok, segmenty klientů vs. produkty, akvizice vs. rozvoj vs. udržení zákazníků, marketing vs. prodej vs. dodávka vs. back-office, kontakt s klienty vs. administrativa...
  • Co nabízí obchodníkům prodejní přístupy, prodejní metodiky, obchodní (CRM) systémy.

II. Jak pomůže GDT ve směřování energie obchodníka tím správným směrem

  • Rozdělení úkolů do oblastí - Jak nezanedbávat žádnou důležitou oblast své činnosti?
  • Úkoly, příležitosti, klienti - Jak mít vždy jasnou odpověď na otázku: "Co má největší smysl udělat teď?"
  • Rytmus - Jak se dostat do tempa a udržet ho. B2B prodej není sprint, ale maraton.

III. Diskuze

  • Dotazy, zkušenosti s jednotlivými nástroji, ať samostatně či v návaznosti na CRM systémy.

Vede Jiří Knesl Jiří Knesl vyvíjí software 13 let a školí 9 let. Vyvíjel či pomáhal vývojářským týmům v Českých radiokomunikacích, Škodě či Wustenrotu. Školil ve firmách jako je AVG, Avast, ESET, ABRA, České radiokomunikace, Centrum Holding, Pravidelně publikuje a přednáší na konferencích. Letos byl vybrán jako porotce a technický garant soutěže WebTop100.

Vede Roman Řípa - Roman Řípa se dlouhodobě zabývá oblastí marketingu, prodeje a péče o firemní zákazníky. Pět let pracoval ve firmě Oracle v oblasti prodeje CRM a zákaznických datových skladů. V současné době pracuje jako business konzultant. Mezi jeho zákazníky se řadí firmy jako je ALD Automotive, COOP, Česká pojišťovna, ČEZ, GE Money, Kofola, Toyota, Volkswagen a další.

Formy kurzu

  • Nabízíme Vám účast na otevřených kurzech. Ozvěte se nám, rádi Vám sdělíme nejbližší termín.
  • Stejně tak můžeme připravit kurz na míru přímo Vašemu týmu. Zohledníme přitom cíle a prostředí vaší firmy a aktuální stav a potřeby týmu tak, aby kurz měl maximální konkrétní výstupy a čas týmu strávený na kurzu byl maximálně využit.

Tipy

Kontakt

Roman Řípa
BizEasier Project Leader
Blue Strategy, s.r.o.
Hlubočepská 701/38c
CZ - 152 00 Praha 5

Ozveme se vám

Napište prosím číslo dva: